Τα καλύτερα της εβδομάδας

Παρασκευή, Νοεμβρίου 24, 2017
Μπαίνουμε σιγά σιγά στο εορταστικό κλίμα, στολίζουμε, κάνουμε λίστες, φτιάχνουμε γλυκά, προγραμματίζουμε γιορτές, εξόδους και ό,τι άλλο έχει αυτή η περίοδος! Εμείς στολίσαμε πρώτη χρονιά τόσο νωρίς και η χαρά μου είναι μεγάλη γιατί βρήκα επιτέλους τον συνένοχό μου σε όλη αυτή την γιορτινή αναμπουμπούλα μιας που ακριβώς μετά το πάρτυ των γενεθλίων του δεν κρατιόταν να περιμένει! Τα καλύτερα αυτής την εβδομάδας έχουν γιορτινό άρωμα και συνειδητοποίησα ότι με όλα χαμογελούσα όταν τα έβλεπα.



Πρώτα πρώτα ξεκινάω με μία ιδέα που την βρήκα καταπληκτική. Αν και δεν γιορτάζουμε εμείς την Γιορτή των Ευχαριστιών, την θεωρώ μία από τις πιο γλυκές και ουσιαστικές γιορτές που υπάρχουν. Μία μαμά λοιπόν, στα πλαίσια του Thanksgiving, έβαλε στόχο για 10 μέρες να μην παραπονιούνται τα παιδιά της! Δείτε εδώ πώς το έκανε.

"Αγαπημένα μου, παχύφυλλα. Συγνώμη για όσα έχετε τραβήξει από μένα και λυπάμαι για όσα δεν κατάφερατε να επιβιώσετε μαζί μου. Με αυτόν τον αναλυτικό οδηγό θα βάλω τα δυνατά μου για να μην υπάρξουν άλλα βασανιστήρια και απώλειες! Με αγάπη, Σοφία."


Δεν χρειάζετε να ψάξετε πολύ αυτές τις μέρες για να βρείτε ένα αντίστροφο ημερολόγιο Χριστουγέννων! Εδώ θα βρείτε 20 διαφορετικές ιδέες για να κάνετε το δικό σας!


Μία ακόμη φοβερή ιδέα για παιδιά θα δείτε εδώ από την CraftWithMom. Χριστουγεννιάτικα DIY σουπλά! Έχει εκτυπώσιμο που μπορείτε να το κατεβάσετε, να το φτιάξετε και να το χρησιμοποιήσετε άμεσα!

Και για το τέλος έχουμε: "Celebrate Gingerbread Day at Disney Parks". Εγώ πάντως μαγεύτηκα και λιγουρεύτηκα! Πατήστε εδώ και απολαύστε κι εσείς την μαγεία!

Gingerbread House at Disney’s Grand Californian Hotel & Spa

Καλό και χαμογελαστό Σαββατοκύριακο!

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες όλες οι δραστηριότητες που προτείνεις Σοφία μου! Ξεχωρίζω την ιδέα της μαμάς με τις 10 μέρες χωρίς παράπονα... όντως δεν καταλαβαίνουμε πόσο πολύ γκρινιάζουμε και πόσο ενοχλητικοί γινόμαστε πολλές φορές, παρά μόνο όταν χρειαστεί να το κόψουμε!
    Να περάσετε υπέροχες γιορτές. Στο blog μου έχω κι εγώ χριστουγεννιάτικες καλές πράξεις, για να μπαίνουμε στο κλίμα! Αν θέλεις πέρασε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Τρέχω αμέσως να δω το post σου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αυτό με τα παχύφυτα το χρειαζόμουν επειγόντως χιχι...έχω καταστρέψει κάποια από όσα έχουν περάσει από τα χέρια μου, ευτυχώς τελευταία τα πάω καλά χαχα! Μου αρέσουν πολύ, για εσωτερικούς χώρους είναι ό,τι πρέπει!Όλα τα 'καλύτερα της βεδομάδας' ένα και ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόλα μου ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ όσα έχω βάλει μέσα στο σπίτι θέλησαν να φύγουν...! Ελπίζω να τα πάω καλύτερα στη συνέχεια!

      Διαγραφή

Από το Blogger.